iwejrq

Halli Hallå! Ursäktar för min dåliga uppdatering, men jag har inte hunnit med att sitta vid datorn förrän nu så, jag hoppas ni förlåter mig! Vad jag har gjort idag då? Jo skolan och gympa. Jag har nu insett att det inte är bra att ha gympa dagen efter då man har haft feber, samt varit sjukt. Okej jag är inte jätterisig, men ja. Det blev ju inte bättre utav det iaf..

Efter det fick jag skynda mig hem för att äta något, sedan skjutsade mamma in mig till stan. Jag skulle då sjunga, med min vackra hesa stämma.. Haha, det var ju dock första gången så det blev inte så mycket sång utav det hela.

Nu är jag då hemma och ska ta det lugnt samt göra lite engelska.


Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback