I do want your private number baby!

Förlåt för min urkassa uppdatering, men söndagar brukar inte vara särskilt innehållsrika. Det brukar oftast vara plugg eller annat tråkigt. Det var dock inte det idag! Början var helt okej, vädret utjämnade plugget så att det blev..neutraliserat(kemi där). Efter det lite BH och sedan stack jag till bergsbykiosken tillsammans med Victor. Där mötte vi upp Simon, Olivia och Erika. Ni kan nog gissa vad som hände där. Jo, jag köpte årets första mjukglass och JA den var lika go som alltid! Var även trevligt att träffa folket, fina människor det där. Sedan stack jag och Victor vidare till Adam där vi spelade spel och hade trevligt även där. Min första superba söndag på länge kan jag nog påstå! :) Eller..på ett väldigt långt tag iallafall.

Nu ska jag börja dra..TJI..nu trodde ni allt att jag skulle lägga mig, men det skulle jag inte. Vissa har ju sovmorgon till tolv imorgon. Känns som att jag är lite värd att skryta om det. Sovmornar på natur är väldigt sällsynta, iallafall för mig. Så jag ska sitta uppe ett tag till, eller iallafall ett litet tag.. Man ska kanske ta vara på sovtimmarna. Jag menar, hur värt är det att ha sovmorgon då man ändå är uppe längre? Det blir lika ovärt? Beror dock på hur länge man har också!

Vi tar det som ett..godnatt tal eller liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback