Well it's time to rock n roll!

Fredag den 9/4-10

Godmorgon! Eller god förmiddag kanske? Hoppas att ni iallafall har sovit gott, för det har jag. Läste ut boken inatt och det kändes sjukt skönt. Bort med all gammelsvenska och in med nya spänningsromaner och kriminalromaner igen!

Jag har faktiskt hunnit träna på engelskan redan. Nu ska jag bara storstäda mitt rum och kolla genom tyskan. Adam och Linn kommer nämligen hit ikväll för att se film. Blir nog super! Så nu är det bara att ta fram hårhandskarna och skrämma iväg alla dammråttor.

Vad tycker ni om förändringen btw?


Kommentarer
Postat av: Carro

Bloggen är ännu finare nu ;)



Kram

2010-04-11 @ 11:31:15
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback