If I could write you a song to make you fall in love.

Onsdag den 4/8-10

Godmorgon! Vaknade för en haltimma sedan, men jag känner att jag ändå har fått väääldigt lite sömn. Var hemma just före två inatt och somnade inte förrän vid halv tre, fast jag har mig själv att skylla. Gårdagen var iallafall sjukt rolig! Började med volleyboll nere på kanot med Linn, Adam, Ville, Pierre, Filip, Viktor, Sirri och Emil. Därefter for vi hem till Pierre och spelade spel, blev dock bara jag, Pierre, Ville och Adam som spelade. Det var inte allt för seriöst och efter ett tag for Adam för att han skulle upp tidigt. Så vi fortsatte att flumma fram till kvart i två då jag insåg att jag kanske borde sova någon gång.

Nu hade jag tänkt fara ut och springa, vädret är sådär perfekt mulet, så nu blir det en springtur för hela slanten. Är dock trött, så vi får se om jag lyckas slå min senaste tid.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback