Stop and Stare

Efter all städning så tog jag det helt enkelt lugnt och lyssnade på musik. Har haft en jäkla huvudvärk idag. Mamma och pappa trodde på att det var för att jag har börjatr slappna av. Har ju absolut inga läxor att göra nu. Rätt konstigt. Känns som att min hjärna VILL att jag ska plugga då den annars smärtar. Konstigt.

For sedan ut och var jultomte, dvs. jag delade ut julklappar till Felicia, Rebecka och Linn. Fick tillbaka så otroligt fina julklappar att jag nog inte vill öppna dem. Kommer en bild på dem i slutet. Känner mig inte riktigt så duktig då det gäller att slå in julklappar, hehe.

Därefter begav jag mig mot konsum för att möta upp Alle och Adam. Vi gick, eller jag fick skjuts av Adam på cykeln hem till Alle. Var en riktigt spännande färd och jag trodde att julaftonen inte skulle få upplevas. Vilket det verkar som nu då jag skriver den 24/12-10. Väl framme tittade vi på tv och spelade sedan sequence där jag och Adam ägde riktigt bra. Han lämnade mig dock, men då kom Alles mor in i bilden och vi vann stort med 2-1! Efter det gick jag och Alle ut på en prommis som varade ganska precis en timma, kallt men ytterst trevligt.

Nu snart ska jag bege mig mot sängen så att jag kan vakna upp till julaftonsmorgonen med en julkänsla som inte finns..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback