There's no guiding light

Så jag har gjort bort tyskauppsatsen, grammatiken kanske inte är den bästa, men nu är den klar i alla fall! Engelskaläxan gick på 2 hela minuter(det var inte alls mycket att göra) och bokrecensionen fixade jag bara till lite. SÅ nu är den så gott som klar. Jag satt sedan med skoterboken och kollade genom den. Tror att allt sitter som en smäck nu, men som boken säger är det bättre med "överinlärning" där man upprepar pluggandet så att det verkligen sitter i ryggmärgen. Våran teorilärare sa också att vi skulle försöka oss på det, annars skulle vi få smaka på andra bullar. Så jag har försökt så gott jag har kunnat!



Nu känner jag mig så otroligt givmild, så jag bjuder på denna vackra skapelse. Jag måste ju helt klart vara guds bästa barn(ironin där).

Jag tackar för övrigt för tipset inför skoterprovet som jag fick av dig, oh du anonyme person som inte vill säga vem du är..! Sedan svarar jag på Johans kommentar också: Jajjemen eftersom jag spelar gitarr så diggar jag gitarrsolon! :D


Kommentarer
Postat av: Johan

Yeah! Lirar du bara akustiskt eller är det El som gäller? :)

2010-12-16 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback