Feels like my heart's gonna break

Linnea for för ett litet tag sedan och det har varit en minst sagt trevlig kväll med mycket snack. Inser att jag håller på att bli en vuxen kvinna, eller vad jag nu ska skriva. Jag tycker att det är minst lika trevligt att prata med folk som att se film eller spela spel. Kanske jag blir en kringresande kvinna med en trubadur i min hand för att ge människor lycka. Eller så inte.

Alltså min statistik ligger i botten och jag förstår helt klart varför. Uppdateringen är kass och mina inlägg är inte särskilt trevliga och roliga att läsa. Som en vän skrev nyss via sms "Får ju betalt av dina föräldrar så att du iaf får känna att du nästan har kompisar typ sådär någon gång ibland ;)". Jag har så fina vänner, blir nästan tårögd. Vet dock inte om det är av lycka eller sorg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips: Plugga in knark-infon, t ex. vilken narkotikaklass som marijuana tillhör osv.



Minns att jag fick typ två sånna på mitt prov, inte det man direkt lägger ner tid på att lära sig så...

2010-12-14 @ 23:03:00
Postat av: Lenneah

Haha bilden :D lycka

2010-12-15 @ 15:32:07
URL: http://lenneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback