We'll die together

Fredag den 10/12-10

Igår slog jag mitt besökarrekord med en stor marginal och det känns ju helt toppenbra! Fortsätt att kika in och lägg gärna in kommentarer. Har fått otroligt många och fina kommentarer, det värmer verkligen! :)

Jag sitter nu på den fotografiska bilden och ska göra ett skivomslag till en singel. Som mina äldre läsare kanske vet så är Muse ett band som ligger mig varmt om hjärtat. Så det blir nog någon singel från dem, vet dock inte riktigt vilken. Finns så otroligt många fina låtar om dem :)




Kommentarer
Postat av: Mariélle

Jo visst saknar man Ursviken! Haha.

Tackar som frågar! Jag har det jättebra här nere, mycket skola och mycket annat som får mig på andra tankar än hemlängtan, men jag längtar hem ändå hihi :-)

Hur går det för dig i skolan? Jag skulle tippa på bra? ;-) Fin bild också!

Kram

2010-12-10 @ 12:53:54
URL: http://maarrielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till besökarantalet!



/ En ny följare av din blogg :)

2010-12-10 @ 16:25:32
Postat av: ellinorpettersson

Ja, det var skönt. Fast jag ska iväg och julhandla lite mer i morgon också så det blir nog slå in en hel del då också :) Hoppas du hittade julklappar till alla du skulle köpa till då :D

2010-12-10 @ 16:47:48
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback