Ja hon är flickan från det blå.

Det är alltid lika kul att logga in på bloggen och se nya kommentarer. Väller in kanske de inte gör, men att någon över huvud taget vågar kommentera gör mig väldigt glad. Låter kanske konstigt, men det beror väl helt på att mina inlägg inte riktigt går att kommentera. Vad ska man kommentera på "Idag har skoldagen varit bra osv..". Ska man då skriva "Nämen vad bra att den har varit bra! :)". Visserligen blir jag ju bara glad om någon skulle skriva det, men jag förstår er helt och hållet då ni inte kommenterar. Får ju ändå bekräftat att iallafall 50 stycken unika läsare läser min blogg. Så det är väl på sätt och vis någon slags bekräftelse som jag sa innan^^

Ikväll var jag hos Elmira och hade riktigt trevligt tillsammans med Ramona och Carro. Dock kom Carro lite sent, så jag lyckades inte knäppa någon bild på henne innan jag for(kameran=död). Vi åt middag, snackade, dansade, gjorde fruktsallad och annat tjoffs. Mycket trevligt måste jag säga. Bilder kan jag lägga in imorgon, det orkar jag inte med ikväll.

Nu snart ska jag lägga mig. Försöker att få tillbaka så mycket förlorad sömn som möjligt, så ni får ha en fortsatt trevlig lördagskväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback