Ocean's Twelve

Kvällen har varit..ja..helt jävla tråkig! Eller hela kvällen var inte det, fram tills halv åtta kanske. Okej, vi säger såhär. Jag hade tråkigt mellan klockan sex och halv åtta. Inte många timmar, men som ni kanske vet brukar det ta lång tid, då man har tråkigt. Spelade sedan "Skellefteå-spelet" med mamma och lillebror. Ett riktigt roligt spel om jag ska vara helt ärlig. Påminner starkt om Monopol. Antar att hela spelet är uppbyggt på det. Resten utav kvällen har jag sett på filmen "Ocean's twelve". Börjar bli smått less på den, men den dög helt klart.



Här har vi den då.

Nu ska jag nog dra mig mot sängen. Är sjukt trött som vanligt. Får försöka somna tidigare ikväll/inatt än tidigare nätter.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback