Vargavintern kommer med stormsteg!

"Västerbotten: Det väntas bli riktigt kallt de närmsta dagarna och temperaturen kan på sina håll här i Västerbotten sjunka ner mot 30-35 grader nattetid."

Nämen detta känns väl super! Jag som hade tänkt fara ut och springa i veckan, men det kanske inte är en sådan bra ide då det förväntas att bli så pass kallt ute på nätterna? Fast på nätterna ska jag ju inte springa, men kylan lär väl inte sänkas mer än 15 grader tills det blir dag igen?

Nu ska jag i alla fall till min kära vän Linn. Ut i kylan, tror det var kring -19 grader ute nu. Så det blir att ta på sig täckisarna. Ja jag har faktiskt tänkt göra det nu!



(Bild tagen från Google)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback