I want to have a show like Oprah

Tisdag den 27/7-10

Yoooh gangstah! Barnen på fritidset ville att jag skulle skriva det, så där hade ni. Dagen började mörk och kall, ja regnet hängde i luften, men så sprack det upp och blev kokande hett. Inte nog med det så spelade vi fotboll med barnen och jag som skulle vara duktig hade tagit på mig långbyxor och tjocktröja. Det var varmt och svettigt, men lika snabbt som solen kom fram försvann den och regnmolnen syntes på himlen. Då var det bara att skynda sig in med alla saker de hade dragit fram, vilket var mycket.

När jag sedan kom hem blev jag överraskad av 15 kilo jordgubbar inne i köket. Moder, fader och brodern hade varit och plockat jordgubbar, 15 kilo på 20 minuter. DET är inte dåligt jobbat. Var tvungen att provsmaka några, bara för att känna efter att de var goda. Vilket de såklart var!



Ikväll ska jag vara med Elmira och Linn, blir superbra!


Kommentarer
Postat av: linn

Ojj så mycket! ;D

2010-07-27 @ 17:37:05
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback