I'm in love with you.

Lördag den 15/6-10

Godmorgon! Har ni sovit gott? La mig rätt tidigt och somnade kring halv ett samt vaknade vid tio, så jag har fått sova ut ordentligt. Ändå är jag fortfarande trött. Hur detta nu går till. Tror att det är skolpluggenergin som smyger sig på. Alltså vara uppe länge och vakna tidigt samt anstränga hjärnan hela dagen lång.

Nu under dagen hade jag tänkt sätta mig och titta på Avatar. En grymt härlig film åter igen! Sedan blir det att vara med Elmira under kvällen. Blir nog skitbra :)


Kommentarer
Postat av: Christian

Ja jag snubblade över den igen och blev så mysigt glad. Drog fram gitarren och spelade med. :) Den är så mysig!



Där jag ska bo heter frostkåge. Ligger en bit norr om Skellefteå enligt kartan! Vet du vart det ligger?

Eller ja... Om man räknar Augusti som höst. :S

2010-06-15 @ 13:11:32
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback