You said it wasn't your fault, who was it then?

Lördag den 19/6-10

Jag har hört att det ska vara något bröllopp idag, men jag vet inte vilka som ska gifta sig eller vars de ska göra det heller. Var det kanske kronprinsessan som skulle gifta sig, eller var det någon annan? Skämt åsido, den som inte har hört talas om detta storslagna bröllopp bor nog ute i en stuga i ingenstans. Ska faktiskt bli rätt skönt då de har gift sig, då blir det slut på alla tallrikar som säljs i massor, alla löpsedlar med aftonbladet osv. Fast, då blir det säkert någon skandal efter också.

Nog pratat om det där. Vädret idag är skit, spöregnar gör det. Så det blir nog inget joypeak för min och Rebeckas del. Vi sticker upp till gokartbanan direkt, vet inte hur länge vi blir där, just p.g.a. regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback