I don't understand

Jag ursäktar min frånvaro från bloggen. Har just och pass varit hemma idag känns det som. Blev att jag for till Elmira vid sex, gratulerade henne, fikade lite och begav mig sedan till Linn. Där började vi så smått se film då Adam ringer och hör om jag ska med på filmkväll hos honom. Linn hänger såklart på och så börjar våran sparktur till Adam. Hos honom var även Ville. Där såg vi på två skräckisar, en som ändå var helt okej. Den andra, ja vad ska man säga om den? En norsk film som var helt konstig. Inte för att det är något fel med norskar, men den filmen var helkonstig. Så konstig att man skrattade åt var enda liten sak.

Nu ska jag försöka att komma mig i säng. Imorgon väntar en "spännande" skidtur med familjen. Någonting med pappas jobb, rönnskärsloppet kallas det. Så jag blir väl där ett tag innan jag kan uppdatera.

JAG LOVAR att jag även ska lägga upp bilder som har efterfrågats.

Sovgott♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback