I want to know what love is.

Idag var det sista slutspelsfinalen för AIK och gissa vad de gör?! JO de vinner såklart! Sista minuten var inte nådigt lång och det blev avblåsningar, utvisningar, ja hela köret. Pappa satt även på sin plats i soffan och svor, sa hur de skulle spela. Ni fattar? Tror det skulle vara bättre om han kanske var där i isladan iallafall. Ger inte alls så mycket att sitta och skrika i vardagsrummet..

Känner mig lite bättre ikväll, men det kan bero på att jag lever på alvedon och ipren. Jag hoppas innerligt att förkylningen/febern kan försvinna direkt så att jag kan starta påsklovet på ett toppenhumör!

Sängen väntar mina damer och herrar!

Sovgott ♥


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Sticker in mitt kycklinghuvud och säger GLAD PÅSK ♥ ♥ ♥ Blir kass update i helgen men ska uppdatera som fan innan jag åker till USA nästa vecka. Håll koll ♥ ♥ ♥

2010-03-30 @ 23:52:47
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Tack! ♥

2010-03-31 @ 15:52:53
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback