I'm leaving you for the last time baby.

Lördag den 27/3-10

Godmorgon äpplen! Allt bra med er? Med mig är det bara toppen! Fick sova riktigt länge idag, närmare bestämmt 10 timmar. Det händer inte ofta mig kan jag lova. Så nu är jag utvilad och beredd på dagens upptåg! Det första jag måste ta itu med är mitt vackra, otroligt vackra, rum. Som för tillfället ser ut som ett bomdnedslag med kläder på golvet. Tänk om det kunde ha varit en bomb med tusentals nya vår/sommar kläder? Då skulle det vara underbart!

Efter mitt förhoppningsvis duktiga arbete med rummet blir det att vara med Adam, Linn, Ville och eventuellt några till också. Blir nog superbra! Vi ska försöka hitta på någonting roligt under Earth Hour som är ikväll. Alltså ingenting som har med el att göra. Kommer att bli svårt att komma på någonting, men det ska nog fixa sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback