I know you want me, you know I want ya.

Onsdag den 24/3-10

Ännu en dag med strålande sol! Jag, som annars är en riktig vinter älskare som min vän Felicia, har nu börjat längta efter sommaren, riktigt mycket! Alla bilder från förra sommaren väcker starka minnen som man bara vill göra om och förhoppningsvis blir det fler übersköna minnen!



Här är blusen/skjortan jag köpte igår. Den kommer från H&M och kostar 99:-

Nu ikväll ska vi fira min mamma, som egentligen fylle år igår. Så det blir mycket tårta, men också mycket läxor.

-Svenska
-Engelskaprov
-Tyskaläxa
-Fysikprov

Såkert någonting mer också. *suck*


Kommentarer
Postat av: jenny

ah du gjorde ett super bra köp madde!



jatack allting är bra med mig, själv då?<3

2010-03-24 @ 18:30:57
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: linn

Gud vad billigt! :D jättefin ♥

2010-03-25 @ 12:05:21
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback