It slowly kills me every day.

Ett snäpp närmare att bli en pepparkaka och ett snäpp närmare att vinna över min kompis. Vi ska alltså jämföra våra bruntoner på huden nästa gång vi ses. Förra året losade jag, så i år ska jag satsa stort och vinna med hästlängder! Jag hoppas att ni håller tummarna för mig? ;)

Min dag har inte varit så speciell. Några kompisar frågade om jag skulle med och spela brännboll. "SKITKUL!" tänkte jag, men då tvingade pappa med mig ut på en övningskörnings lektion. Så det blev inte att jag hängde med. Visserligen skulle jag inte ha gjort någon stor nytta då brännboll är någonting jag verkligen suger i, men om man ska bli bättre så måste man öva!

Nu ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Ville snackade om att fara ut och grilla igår, så vi får se vars vindarna för mig! :)




Kommentarer
Postat av: Marika♥

Sv: :)

2010-05-15 @ 18:38:30
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag kanske vinner över dig :) Om man räknar fräknar asså ;)



Kram

2010-05-15 @ 21:16:16
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback