Undisclosed Desires

Måndag den 24/5-10

God eftermiddag! Förkylningen har börjat vända, men huvudet spränger mer än någonsin. Även fast jag inte är läkare, är jag rätt säker på att jag har bihåleinflammation. Så vi får se om jag far till vårdcentralen imorgon. Har haft det förut och då gick det över av sig självt, men för det så behöver det inte gå över nu. Vilket jag ändå hoppas på. Pappa säger att jag ska lyfta någonting tungt så att bihålorna spricker, så att allt var rinner ut ur näsan. ÄCKLIGT säger jag!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Egentligen borde jag kolla genom matten en gång till, men vi har redan haft mer än två och en halv timmas matte idag, så jag känner mig rätt slut på matte. Ska dock fara ner till konsum och köpa någonting jag kan äta imorgon under provet. Det är trots allt 4 timmars prov vi snackar om..


Där har ni ett typiskt problem som kan uppstå på ett Matte B prov. Känner man peppen för detta? Njaa och detta skulle jag vilja påstå är någonting utav det mer enkla..

Skolan i sig var väl rätt okej, om man bortsåg från huvudvärken. Kunde inte vara med på gympan och det var fotboll, som jag älskar. Vad har Gud emot mig? På svenskan började vi med nordiska språk, vilket betyder att våran lärare satt och läste på norska, danska, grönländska och isländska. Ramona fick dock styla med sin finska, good work!



"Det heter ju gnupung!"


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack tjejen :) Jag är på en medicinavdelning så vi har alla möjliga sorters sjukdomar. Mycket har dock att göra med tarmar och mage, diabetes och annat. Vilken klass går du i?

2010-05-24 @ 18:17:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback