Popcoooorrrrnnn

Torsdag den 18/11-10

Guten Abend! Hur är det mer er? Själv är jag riktigt trött. Minns inte sist jag gäspade så mycket som jag har gjort idag. Det är helt galet mycket! Får lägga mig rätt tidigt ikväll tror jag.

Dagen började inte som jag hade hoppats på. Bussen som skulle ta mig till kaplan(måste byta buss då jag kommer in till stan) väntade inte på min buss, så när jag var framme stod ingen buss där och jag blev strandsatt. Efter fem minuters väntan på ingenting tog jag mitt pick och pack och gick till kaplan. Vet inte hur långt det är exakt, men 3 kilometer är det nog minst! Gick där med stormsteg och blev bara 10 minuter sen.

Jag som dock inte kan bli arg blev rätt fort glad och humöret höll sig hela dagen och det tackar jag för! Vi fick även veta att vi slutar 10.00 imorgon, vilket jag inte tackar nej till. Dock ska jag och några till sitta kvar ett tag och göra lite skolarbete, sedan ska jag bege mig in mot stan och hitta mig några kläder och senare under kvällen blir det nog så att jag sticker in till stan och åker pulka med några härliga människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback