I want to dance with somebody

Tisdag den 2/11-10

Okej, nu börjar det hända lite saker här i lilla Ursviken! Det är minusgrader ute vilket betyder att det är frost ute. En liten, men bra början till snö. Molnen ser dessutom inte så vänliga ut, så det kanske kommer några snöflingor under kvällen? Jag håller allt man kan hålla för det!

Idag har jag åter igen varit duktig och städat övervåningen samt gjort plättar till mig och min bror. Var längesedan jag lagade mat och jag som älskar att laga mat och baka, gillar det!

Nu snart ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det nog så att jag far till Elin och spenderar kvällen där. Skolkatalogen har kommit för övrigt, så då vet ni vad vi gör ikväll!




Kommentarer
Postat av: sebastian

sv: jag springer olika sträckor, men 2 km minst skulle jag säg.. sen kan det bli mer än så ibland:) dudå?:)



ja det tycker jag att du ska göra:D! bättre lycka nästa gång.. kanske (A) haha :)

2010-11-02 @ 20:12:32
URL: http://projectsebastian.tk
Postat av: Carro

SV: Haha, jaa men jag var inte bara inne där för den fina utsikten :D

Kram <3

2010-11-02 @ 22:27:03
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback