Shake it

Måndag den 25/10-10

God kväll! Hur är det med er? Med mig är det helt okej. Måndagar brukar alltid vara sega, just för att jag alltid brukar sova så lite på natten före. Skulle sitta bra att ha sovmorgon på måndag som VISSA VÄNNER har. Nämner inga namn eftersom det bara inte är EN som har det.

Den gick dock helt okej, fick veta att vi slutar 10.00 på fredag vilket jag inte tackar nej till, speciellt då vi inte har någonting att plugga till och göra bort.. Kanske för att vi har LOV?! Wunderbar säger jag bara!

Nu ska jag göra klar fysikinlämningsuppgiften, sedan ska jag plugga på historian, göra tyskaläxan och sedan svenskan. Gjorde engelska"redovisningen" idag och det gick ju faktiskt riktigt bra. Fick till och med beröm för det! Inte nog med det så fick jag en mycket fin kommentar av Elin och Elmira som lyder:

Elmira - Har du sett Maddes ass?
Elin -Haha ja kolla!
Jag - Va?! Vadå? Har jag satt mig i nå skit eller?
Elin - Nej dina jeans framhäver din snygga rumpa!
Elmira - Riktigt sådär yummie, het typ!

Jadu, man har fina klasskompisar som lägger märke till sådana saker..

Nu-> plugg!


Kommentarer
Postat av: linn

Haha! Nice tight ass ;)

2010-10-25 @ 19:07:54
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Elmira

man ska alltid ge komplimanger till folk :D

2010-10-27 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback