If you hate me after what I said..

Mitt liv är för tillfället inte särskilt intressant. Eller har det någonsin varit det? Haha, tröttheten tar över = depp. Har ikväll suttit och skrivit på min engelskanyhet som jag ska prata om på måndag. Känns skönt att jag har gjort bort den nu. Bara:

  • Svenskaprov
  • Fysikinlämningsuppgift
  • Historiaprov
  • Engelskaläxa
  • Tyskaläxa
  • Kemiläxa

..kvar. Jag har förmodligen glömt något. Min mor frågade mig ikväll "Jahapp, vad har du för läxor ikväll?" Jag svarade då "Vilka läxor har vi inte?" Hon skrattade smått för sig själv och gick ut ur köket och gav mig en klapp på axeln och sa "Du är så duktig!". Det gjorde mig glad i hjärtat, men lika fort jag blev glad blev jag depp igen då jag kom att tänka på allt vi ska göra före lovet. DIREKT jag får lov ska jag banne mig sova, sova och åter igen sova, men inte kommer det att vara länge. Måste plugga inför fysikkursprovet också..hehe. Natur är ibland bara..underbart!



En bild jag gjorde om snabbt i Gimp. Grundbilden är tagen av mig, alltså månen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback