Head to toe oh rub me right

Tisdag den 23/8-11

Så var första skoldagen avklarad och det känns bra! Klassen är fantastisk, schemat är helt OK, fjällresan kommer inom kort och snart är det bara två veckor kvar tills jag fyller 18!
Till dagens stora ära fyller dessutom min finfina lillebror hela 12 år idag. Känns helt sjukt, han är fortfarande så liten och ska väl mest troligt växa om mig snart. Men än så länge är jag längre än honom med mina stolta 1.75 m över havet. Inga decimaler här inte ;)
Har nog inte så mycket mer att bjuda på för tillfället. Antar att min blogg kommer att återgå till detta tråkiga moment då alla mina dagar fylls av "helt okej" och "helt sjukt fort" meningar, men jag lyckades hålla statistiken på en bra nivå(för att vara mig) under mitt förra år, så detta ska nog gå vägen!
Denna otroligt fagra bild kan jag bjuda på. Om ni sedan lägger märke till så ser det ut som att jag har minst fem fingrar på handen(inte inkluderat tummen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback