What are words if you dont really meen them when you say them

Onsdag den 14/12-11

God eftermiddag! Sitter här i sängen och tar det lugnt, som jag sannerligen behöver. Gårdagen var så hektisk med att först vakna kvar över fem på morgonen, för att sedan fara runt i Skellefteå och lussa på..13(?) olika ställen. Vi var på många fantastiska ställen och har träffat så många olika människor att man blev så glad i hjärtat.
Men så kom vi till det jobbiga - kröningen. Inte så att själva cermonin var jobbig i sig, men det som skulle komma att ske efter. Vårt sista, officiella, uppträdande tillsammans. Att jag hade en klump i halsen när vi gick ut från kyrkan var det inget tvivel om. Har träffat sådana fantastiska människor som under denna jobbiga tid med plugg, lite sömn och en allmän juldepp(ni vet den som kommer då mörkret faller). Att ha spenderat så många timmar, dagar och stunder tillsammans med dem är så fantastiskt härligt och att det nu är över, slut, finito. Det kommer tårar i ögonen när jag skriver, helt klart. Men jag hoppas innerligt att vi fortsätter att träffas och umgås, omän det inte blir lika ofta. För brudar, ni är så jäkla bra, så ni får banne mig inte försvinna!
Bild lånad från Izabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback