Hold on tight

Jag gillar vart mitt hus är placerat. När jag tittar ut genom fönstret kan jag sakta och säkert se hur månen kommer fram bakom träden. Oj vad vackert! Detta är verkligen typiskt mig och alla mina vänner säger det. Alla vackra ögonblick vill jag ta kort på, varesig det är en solnedgång eller en spindel(ursch) som på något sätt ser fin ut. Därvid vill alla påpeka att jag borde ha med mig min kamera 24/7, vilket jag egentligen borde kunna göra, men det kändes inte jättesmidigt. Kanske om man kunde ta kort med ögonen?

Dagen gick fort och vi fick även se pjäsen som vi egentligen skulle ha sett igår. En väldigt annorlunda pjäs, som var en monolog om homosexuallitet. Kan väl inte påstå att jag fastnade för den, men hon var en riktigt bra aktör. Jag behövde inte heller göra någonting på gympan eftersom jag fortfarande är lite halvsjuk, så jag tog halv tre bussen hem. Riktigt skönt!

Nu ska jag ta mig något i magen, sedan blir det tyska och engelskaplugg för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback