Plug in baby

Efter en jobbig tur med cykeln hem så sitter jag nu här med frusna tår. Är en mildare form av snöstorm ute, så att cykla i en halvdecimeter snö är ingenting jag kan rekommendera. Då jag åkte ner för den brantaste backen i det lilla Ursviken gick det lika fort som då man kämpar sig upp för världens brantaste backe. Föreställ er backarna i Italien där alla tävlingscyklister envisas om att cykla.

Hur som helst hade jag en riktigt trevlig kväll med Adam, Alle och Vktor. Vi spelade lite sällskapsspel, såg på den underbara filmen "Kommisarie Späck" och spelade hockeyspel. Kan säga att spelfronten för mig denna kväll inte var så lyckad, men mycket skratt bringade det med sig.

Nu hade jag tänkt lägga mig och sova. Mor och far jobbar imorgon så jag ska vara duktig och göra lunch, för att sedan bege mig in mot stan och träffa upp Elin. Vi ska fika och det blir kanske 4:e gången för mig under detta 2½ veckas lov. Gott i magen!



Två tummar upp, superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback