Don't call my name

Fredag den 22/7-11

Hallå underbara uppdatering! Eftersom det fortfarande är sommar så vet ni vad som gäller för min del(tydligen) och det är att inte känna någon som helst pepp inför att blogga.
Det har väl dock inte hänt så mycket i mitt liv som är värt att skrivas upp. Umgåtts med härliga människor, badat, spelat volleyboll, varit uppe halva nätterna och bara försökt att njuta av det sista sommarlovet i mitt liv. Känns konstigt att skriva, men nästa sommar har jag ju ingen skola att gå tillbaka till. Om jag nu inte väljer att fortsätta studera direkt efter, vilket jag inte har tänkt göra riktigt, som jag känner nu.
Ikväll blir det att dra till Trästocksfestivalen som fyller 20 år detta år. Känns rätt kul att Skellefteå kan vara så pass känt att i princip hela landet vet om det. Pratade även med min kusin idag (som jobbar där) och han pratade om något sammarbete med utlandet. SKOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback