Everything comes to an end

Här ser ni då min fagra bränna jag har fått. Anser mig själv inte som vältränad på något sätt, så det är inte därför jag la upp bilden. Det var mer för att visa er att jag FAKTISKT har fått en redig bränna av den svenska solen. Brukar inte hända mig så att säga.
Som ni kanske kan lista ut, i och med träningstoppen, är att jag ikväll har varit på fotbollsträning. Gick väl helt okej, men riktigt rolig var den. Umgicks med mina vänner myggorna också. Känner att de är lite för närgångna ibland, men jag lyckades överleva det också.
Imorgon kommer uppdateringen suga p.g.a. fullbokat schema. Säger inte nu vad detta nu kommer att innebära, men det kommer ni få veta imorgon..kväll...kanske.

Kommentarer
Postat av: linn

SuPERbRäNNaN!



2011-06-07 @ 18:45:16
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback