Just when I thought I'd reached the bottom

Jag är nu äntligen hemma och har nyss druckit upp en kopp te med honung i. Rösten är åt h*lvete, så morgondagens konsert kommer att bli minst sagt spännande. Under repet idag stod jag i princip och mimade under alla låtar för att spara upp rösten, som ändå var helt åt skogen. Så vi sjöng och efter det var den ännu värre. Kan alltid hoppas att jag kan prata imorgon, en fördel.

Min sånglärare sa att jag skulle vara så "oduktig" och skita i skolan imorgon för att vila upp rösten. Imorgon har vi bara en friluftsdag som innebär för mig att gå på en powerwalk och sedan ha friskis och svettis på eftermiddagen. Kan bara delta i förmiddagens aktiviteter, så vi får se om jag sjukskriver mig imorgon eller inte. Beror helt på hur mycket rösten klarar av. Har en jäkla mörk röst nu, nästan lika mörk som Johans, hehe.




Kommentarer
Postat av: Sara

Är konserten imorgon? Du skulle ju meddela mig när man kunde köpa biljett och var, nu lär det ju vara slutsålt :P



Det låter ju inte alls bra :( Jag tycker du ska lyssna på din sånglärare och skippa skolan imorgon. Det är ändå inte så mycket du missar :)



Krya <3

2011-03-02 @ 23:46:29
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback