Man ska ju bjuda på sig själv


Nu mina vänner är jag en stjärna på utube! Under min och Saras skoteråkning igår tog vi som sagt mycket fagra bilder. Hennes systemkamera kan filma, så när hon skulle kolla ljuset lyckades som filma mig som skulle instruera hur en bild skulle kunna se ut. Så titta på filmen och njut, eller vad man nu kan göra. Gillar skarpt hur mina hängslen från byxorna hänger ner för rumpan. Ser ju nästan lite smygcool ut, men ändå så otroligt klumpig. Taget från Saras blogg!

Jag: Faan jag filma, jag filma Madde!
Madde: Jag vet vad jag ska köra på! *sätter sig ned*
Jag: Hahah!
Madde: Och så sätt du dig på skotern! *pekar med armen*
Jag: Jag filma...
Madde: Jahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback