Nothing compairs to you

Är nu hemkommen efter en minst sagt trevligkväll med fina klasskompisar! Såg på film, skrattade, tok galna kort och proppade kladdkaka. Jag har bakat många kladdkakor i mitt liv, men ikväll gjorde jag nog den största med hela fyra satser i en långpanna. Alltså kladdkaka i långpanna. Det mina vänner satt fint i en naturarmage. Inte nog med det så bjöd Elmira på popcorn i mängder och den galne popcornfanatikern jag är så blev jag smått lycklig i hjärtat :') Något jag tyvär måste tillägga är att det finns riktiga idioter som kan förstöra en så pass fin kväll.


Detta är folket jag har umgåtts med denna kväll. Tre stora frågor jag ställer mig själv är, varför har jag alldeles för stora foppatofflor på mig? Varför står jag så otroligt fult och varför gör jag den ordinära "Turist" posen?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Va trevligt att ni hade kul! Nu blir jag nyfiken, vem var en idiot? :) Du kan kommentera på bloggen om du vill, så låter jag bli att publicera den :] Kram <3

2011-03-06 @ 11:08:51
URL: http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: Elmish

superkväll:)

tack maddish för att du ställer upp när idioter förstör allt.

2011-03-06 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback