Cause this time I'm right to move on and on far away from you

Söndag den 9/10-11

God eftermiddag! Jag ursäktar att uppdateringen inte har varit den bästa, men helgen har varit proppad så jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn. Eller det har man ju alltid, men att skriva ett någorlunda bra inlägg på bloggen. Så jag hade tänkt försöka att delge er nu vad som hände under min helg!
Fredagskvällen började hos Johanna med massor utav härliga människor där det blev dans, god dricka och spel. Kring halv elva fortsatte vi mot Olles för att vidga våra vyer i form av att träffa nya människor. Jag träffade många kända ansikten och fick mig ett par nya också. Bl.a. en från gotland som hade gått filmgymnasiet där. Aldrig hört talas om, men det lät minsann intressant! När klockan närmade sig halv två tog jag och Linn bilen och skjutsade hem Carro och Ramona för att sedan fortsätta våran färd hem i mörkret.
Lördagen vaknade jag upp pigg, men kanske inte utvilad. Mådde prima och det kändes som att lördagen skulle fortsätta i samma takt med solen som sken utanför fönstret! Pluggade biologi i drygt tre timmar, duschade och fixade till mig för att bege mig mot Adam där det vankades att ännu en gång umgås med trevligt folk! Blev sedan att halvsova framför Transformers där jag fick agera fåtölj(visst är det ett fult ord?!) till Alle och Ville. Kring ett tog vi cyklarna hem och jag blev tvingad hem till Alle där vi såg på HIMYM. Därefter cyklade jag hem och bokstavligt talat slängde mig i sängen.
Nu idag har jag haft besök av mormor och morfar samt ännu en gång pluggat på biologin. Kan hoppas på att provet går bra! De for för ett litet tag sedan. Så nu ska jag ta på mig myskläder och sedan tända lite ljus för att sedan se film. Ett bra avslut på en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback