240812

Godförmiddag mina vänner!
Sitter här nu och är mätt och belåten i magen. Gick uppe klockan åtta för att gå på en timmas powerwalk och fick då sällskap av Viktor. Att ta en powerwalk varje morgon är något jag verkligen kan rekommendera alla. Till en början blir man bara arg för att man har släpat ut sig själv i kylan, medan man hellre hade stannat kvar i sängen. Första veckan var det jobbigt, väldigt jobbigt, men nu ser jag fram emot det varje kväll före jag lägger mig. I och med att jag för tillfället är arbetslös så känner jag inte för att ligga och sova bort hela dagarna, så en prommis före en stadig frukost är något jag nu gör måndag till fredag. Man blir pigg och dessutom får man mer ut av dagarna genom att gå upp tidigare! :)
 
En bild som någon tog på mig när jag var ute och gick.

Kommentarer
Postat av: linn

What a sexy pic, min hurtiga vän!

2012-08-24 @ 17:14:14
URL: http://liinnjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback