111112

God förmiddag! Sitter här och känner mig halvkrasslig. Var tänkt att jag skulle fara och träna med Erica klockan 10, men jag vaknade åtta av att halsen smärtade. Så idag blir det en dag att proppa mig full med halstabletter så att förkylningen inte bryter ut mer! Dock blir det inte på latsidan, jag har nu börjat göra en storstädning av mitt rum samt resterande del av övervåningen(då jag har övervåningen för mig själv). Därefter blir det att mysa ner mig i soffan och kolla på EMA! Jag har nog aldrig tittat på hela den showen under sändningstid, så nu ska jag ta mig i kragen och spana in det, samt hålla tummarna för Muse som är nominerade för bästa liveband och bästa rockband. Gissa vem som har röstat? Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback