250912

En fråga jag ställer mig själv är varför jag har börjat få så många besökare på min blogg? Jag skriver absolut inga vettiga inlägg och lägger mest upp bilder. Kanske det ni tycker om? Less about mitt ack så tråkiga liv och  more bilder?
 
Hade i alla fall tänkt plåga er denna dag med en liten uppdate om vad som händer i mitt liv idag. Håller nämligen på att fixa till mig nu lite för att sedan bege mig in mot stan för att göra några ärenden. Sedan har jag genrep med kören då själva uppträdandet är på torsdag och därefter beger jag mig till Filipo! Det är synd att det blir så långt mellan gångerna, men Stockholm börjar närma sig och då får jag rå om min fina vän ett par dagar i alla fall :)
 
Hoppas allt är bra med er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback