280413

Yooo! Kul att folk fortfarande kikar in! Kul att jag har säkerligen skrivit den där meningen ett x antal gånger på denna blogg. Börjar bli rätt enformlig.
 
Har haft en mycket fin helg då jag i fredags gymmade, åt middag med Elin på stan före vi skulle till Carro för att fira hennes 20-årsdag. Där även Ramona och Johanna var. Vi spelade spel och hade det himla trevligt! På lördagsförmiddagen fotade jag Linn ute i blåsten, tapper var kvinnan minst sagt som stod och "blottade" sig ett antal gånger när hon skulle byta kläder, haha! På kvällen blev det sedan bio med Erica, hennes Kim, Julia, hennes Micke, jag och min Emelie. Vi fick ju göra det bästa av situationen. Så hon fick vara min man för kvällen! Vi såg "Warm Bodies" som jag var en aning skeptisk till först, men den var riktigt riktigt bra! Dock har jag rätt dålig humor också, men den var som sagt mycket bra!
 
Nu, som ett bra slut på helgen, kommer snart min syster och hennes kille som är här i Skellefteå och hälsar på. Hoppas ni har haft det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback