050813

Att folk fortfarande kikar in är ju ett under. Jag tackar och bockar hur som haver! Tänkte i alla fall uppdatera er om läget. I dagsläget har jag nu två pass kvar av mitt sommarschema, därefter är jag utan schema och jag fortsätter att springvikariera. Är väl både en ris och ros på den. Har jobbat upp emot 180 timmar i juli, så jag är rätt slutkörd. Så att fortsätta på ett sådant schema är väl inte att rekommendera, men att få en halvtid hade inte varit helt fel heller! Får ta mig ett snack med högsta chefen om det helt enkelt.
 
Och vidare till resor. Den 16:e Augusti far jag och Linn till självaste London för en typ av weekend. Känns fruktansvärt kul och spännande! Jag och Linn, på den största flygplatsen i Europa. Det kan ju inte sluta annat än...spännande minst sagt. Hur som haver ska jag uppdatera bloggen med många bilder därifrån, för nu ska jag ta tag i fotograferandet igen. Har verkligen inte haft tid under denna sommar.
 
På återseende vänner!

Kommentarer
Postat av: limpan goes to London

LONDOOOON! :D :D

2013-08-08 @ 19:32:22
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback