080813

Så är sista passet av sommarschemat avklarat och det känns hemskt tråkigt. Mest för att jag har vetat då jag ska jobba och inte, samt att jag har haft en helt okej sommar på jobbet trots att jag har haft sjukt mycket pass. Så med lite vemod i hjärtegropen kan jag allt säga. Dock kommer jag att fortsätta som vanligt med timanställning, sedan får vi se om jag får någon möjlighet till någon rad. Har fått väldigt bra respons från den ordinarie personalen på jobbet som sagt att de tycker det är hemskt trevligt att jobba med mig samt att jag är duktig. Nu är detta inget jag vill skryta med såklart. Men bara känslan att känna sig uppskattad på ett jobb där man endast springvikarierar känns fruktansvärt bra! Man har gjort bra ifrån sig de pass man har haft och personalen har lagt märke till en :)
 
Nu ska jag alldeles strax hoppa i sängen. Imorgon blir det surströmming åter igen med några peps och jag är SJUKT TAGGAD! Matorgasm here I come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte annat än att hålla med! Du är bra på ditt jobb :) Kram från en kollega :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! :D Kramkram tillbaka!
Madelené Karlsson

2013-08-12 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback