120113

Begav mig in till stan idag för att införskaffa diverse nödvändigheter. Så vad jag har köpt kan ni se nedan!
Så, nu hade jag väl tänkt kommentera mina inköp. Som ni vet har jag nu med allvar tagit tag i träningen och då måste man ju se ordentligt snygg ut på gymmet! Fast egentligen inte, förstår mig inte på dem som sminkar sig före de far till gymmet egentligen. Jag har aldrig fått uppfattningen av att gymmet är ett ställe man ska ragga på folk. Nog för att jag inte skulle tacka nej till någon kille från gymmet, hehe. Hur som helst så var jag i behov av nya kläder till gymmet samt handskar. 
 
Strosade sedan vidare i hopp om att hitta mig nästa del av boktriologin jag nu läser - och jag hittade den! Så nu blir det att tokläsa den med. Läste ut den förra boken på ca en vecka. Är ju dessutom massor med rea i butikerna nu, så jag hittade mig ett par snygga skor för 350 istället för 700, så ett riktigt kap!
 
Sist och även minst var nya hörlurar. Jag köpte mig ett nytt par för kanske tre veckor sedan, men de lyckades jag såklart slarva bort. Så tredje gången gillt(då mitt första par bara slutade fungera?) får jag gå efter!
 
Nu ska jag ta och göra mig klar för ikväll då det vankas 20-årsfest för Lisa. Kommer nog bli himla bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilket gym tränar du?:)

Svar: Jag tränar på Friskvårdskompaniet! :)
Madelené Karlsson

2013-01-13 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback