220613

Jäklar, det var mer än tio dagar sedan jag uppdaterade bloggen och jag har inte ens haft den i åtanke!? Jag brukar annars sitta vid datorn och tänka efter "Ska jag uppdatera eller inte?" men nu har jag verkligen inte alls tänkt på den. Jag har jobbat för mycket och haft annat i tankarna. Så jag ber som vanligt om ursäkt.
 
Igår var det midsommar och jag spenderade den med många fina människor. Är så glad att jag är lyckligt lottad att de finns i mitt liv. Oj vad jag blir glad! 
 
Näe, nu ska jag bege mig mot sängen. Några bilder blev allt tagna under kvällen, så de ska jag försöka att bjuda på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Alltså, jag måste få komma med klagomål här! Jag förstår att du har fullt upp i ditt liv med jobb och annat men för guds skull Madelené!! Vad ska jag göra under mina lediga dagar när jag inte har något nytt att läsa om i din blogg? Jag blir besviken, arg, ledsen, förnärmad...jag känner mig dragen i näsan! Jag trodde du var en mästare på multi tasking. Blogga då du sover! Blogga då du lagar mat! Välj själv men låt mig inte behöva utstå denna bloggtorka!

2013-06-27 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback