Ett klagomål från uppskattad läsare

Jag har nu fått klagomål på min blogg av ingen mindre än Ramona! Så här lyder klagomålet:
 
Alltså, jag måste få komma med klagomål här! Jag förstår att du har fullt upp i ditt liv med jobb och annat men för guds skull Madelené!! Vad ska jag göra under mina lediga dagar när jag inte har något nytt att läsa om i din blogg? Jag blir besviken, arg, ledsen, förnärmad...jag känner mig dragen i näsan! Jag trodde du var en mästare på multi tasking. Blogga då du sover! Blogga då du lagar mat! Välj själv men låt mig inte behöva utstå denna bloggtorka!
 

Jag förstår att det finns många andra, hundratusentals människor ute i världen som känner samma sak som min vän här och jag beklagar verkligen. Men är man en populär människa och hänger ute i Skellefteås natt-och kvällsliv hela dagarna så är det svårt att hinna med att blogga också. Ska snart lägga upp lite outfitbilder som ni ska få beskåda och bli avundsjuka på! Skämt åsido haha. Dock ber jag om ursäkt Ramona och jag hade även gjort det idag om jag hade sett din kommentar tidigare. Då hade du fått en ursäkt IRL istället. SÅ för att kompensera detta ska jag göra ett inlägg fullt med bilder från när jag, Linn, Viktor och Elmira åt surströmming:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback