240313

Hallå! Hade en sjukt trevlig dag och kväll igår. Jobbade från 10 och skulle egentligen sluta halv sju, men min kollega tyckte att jag skulle sluta en timma tidigare för att kunna ta vara på mer av kvällen och för att jag hade jobbat på så bra under dagen. Finns så många goa människor runt mig att jag blir varm!
 
Så jag for hem för att fixa mig och sedan hämta upp Sofia, Elmira och Mikael för att sedan bege oss till Daniel för förfest med några härliga människor. Därefter for vi ut på allstar. En superbra kväll, verkligen!
 
Nu idag har jag firat min moder, som egentligen fyllde år igår men iom att både jag och pappa jobbade då, firade vi henne idag. Om en stund kommer Elmira för att hämta upp mig och Emelie. Därefter beger vi oss in till stan för middag och sedan filmkväll @ Daniels place. Fina tider!

Kommentarer
Postat av: Elmira

<3

2013-03-25 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback