050513

Godkväll vänner! Satt och kikade runt på internätet och kom sedan på mig själv att jag faktiskt har en blogg också! Så nu tänkter jag väl försöka knåpa ihop ett inlägg, vet dock inte om det kommer att bli långt eller kort. Soo here we go!
 
Idag har jag legat ute i solen och bara njutit i drygt en och en halv timma. Jag tackar min moder och fader för bra solgener, jag måste nog ha släkt från varma länder. Sitter jag ute i solen, i början av maj, i två timmar så sitter en bra grundbränna där. Dock är min far värre, så som min morfar. De behöver bara tänka på sol så blir de bruna som pepparkakor. Hur som helst. Efter solstunden for jag och pappa till stugan för att fixa med en altandörr. Han håller på att bygga ut stugan, gigantisch projekt, så jag försökte väl hjälpa till lite på ett hörn. Jag fick dessutom köra med släp, backa und so weiter.
 
Inte nog med det så for jag ut och sprang i kväll, förbättrade min tid på två minuter och körde därefter plankan 3x60s. Lär väl vara rätt död på jobbet imorgon, men det ska kännas. Det ska banne mig vara en beach 2013 denna gång och då är det bara att köra järnet!
 
Helgen har dessutom varit bra och lugn. Upp och nedgångar, men imorgon är en ny vecka och den kommer att bli superbra. Nu är det dessutom mindre än två veckor tills jag och Julia far till Turkiet. Känns inget annat än superbra!
 
Bjussar på denna bild från förra sommaren då jag hade besök av några favoriter. Jag la upp denna bild på våran grupp på facebook och fick kommentaren av Ramona - "Vad i helvette Madde?! Jag ser ju värre ut än ett spöke bredvid dig din pepparkuchen." Jag tycker om dig med Ramona!

Kommentarer
Postat av: limpan (albinokvinnan)

YO wassup, ma niggah!?

2013-05-06 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback