270513

Hallå bloggen! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Det är nog först nu jag känner att jag har återhämtat mig från resan gällande mitt sömnkonto. Man brukar säga att på semestrar tar man det lugnt och vilar upp sig. Jag och Julia gjorde raka motsatsen. Nog för att vi oftast under dagarna låg och solade, så blev det sällan långa nätter. Inte nog med det så kom bussen som skulle ta oss till flygplatsen kring kvart i tre på natten. Så istället för att sova tills dess höll vi oss vakna, för att sedan kunna sova på flyget. Vilket var en plan som fungerade bra och tur var väl det. Resan dit var verkligen långtråkig haha.
 
Så hur ska jag kunna summera denna vecka? Det har hänt otroligt mycket i form av glädje, skratt och tårar(i form av en liten matförgiftning gissar jag på?) och sedan bara massor med märkliga saker. Dock har resan varit helt fantastisk när jag fick fara med världens bästa Julia och sedan träffa massor med underbara människor där borta! Jag hade absolut inte tackat nej till en vecka till :)
 
Nu ska jag ta och ladda upp bilderna på kameran. Sedan lär det komma många bilder på bloggen. Hoppas ni har haft det bra här i Sverige. Vädret verkar ju varit bra i alla fall!♥

Kommentarer
Postat av: julle

kärlek till dig!

Svar: Massor med kärlek tillbaka!!
Madelené Karlsson

2013-05-28 @ 21:40:54
URL: http://julialindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback