Unable to breath

Jag tror det är lätt att gräva ner sig i något och sedan bara fortsätta att gräva, utan att man egentligen vet varför. Vad var anledningen till att det hela började? Varför började jag ens? Då tiden har gått allt för fort.
 
Det finns så mycket i dagens samhälle som vi inte uppskattar, små saker som kanske känns obetydliga, men som på andra ställen är så otroligt viktiga. Att kunna kalla sig frisk och känna att man har alla möjligheter i världen att göra och skapa saker. Ändå ska man etsa sig fast på så obetydliga saker och ägna all energi åt det. Då man egentligen kan göra så mycket annat. Jag är inne i en sådan period just nu då jag hellre skulle vilja sitta inne, inte prata med någon och bara vara mig själv. Dock vet jag att det är som att gräva sin egen grav och göra saker ännu värre än vad de redan är. Små bagateller som sitter i bakhuvudet och gör att ens värld blir lite sneare än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback