11113

Bloggen ligger död som vanligt och jag förstår inte varför så många faktiskt kikar in på den? Kanske kan det bero på att många har sett mig i tidningen. Kändis som jag är HEHE. Skämt åsido, inte om att jag är med i tidningen då så egentligen var det ju inget skämt. Oj, vad jag satt mig i knipan här då. Haha, sömnbrist tror jag.
 
Hur som helst är det endel som har känt igen mig i tidningen iom Luciaröstningen och jag kan inget annat än att bli glad. Kul att folk känner igen en och faktiskt lägger en på minnet! Repet går framåt och alla är så otroligt duktiga. Jag och Malin har ju varit med ett år tidigare, men alla nya brudar är så goa och glada att jag varje gång ser fram emot att komma och sjunga. Visserligen var det så förra året också, men då gick jag fortfarande gymnasiet och hade fruktansvärt mycket plugg. Jag tog nog inte in och njöt av den tiden vi hade och hur kul det faktiskt var. Så detta år kommer jag njuta, då det mest troligt blir mitt sista.
 
Annars rullar livet på i sin vanliga takt. Jobbar och står i. Fruktansvärt intressant för er där ute. Borde göra en frukostblogg eller så, men den hade nog om möjligt blivit ännu tråkigare.
 
På återseende!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback