Julklappsinslagning

Någonting jag är otroligt dålig på är att börja köpa julklappar i tid. Det har varit stora rabalder om hur tidigt affärerna börjar skylta med julgransbollar hit och lyktor dit. Jag håller med. September känns otroligt tidigt. Tidspessimist som jag är blir jag redan då stressad över vad jag ska köpa till alla mina nära och kära. Tiden går ändå och plötsligt är det december och där står jag med händerna tomma, samt med paniken runt hörnet. 
 
Så detta år har jag börjat i god tid med att planera vad jag ska köpa till var och en. Jag är dessutom en person som inte bryr mig särskilt mycket om hur paketet ser ut, bara det är ett bra och genomtänkt innehåll. MEN i år har jag tänkt gå över gränsen och fokusera även på utsidan. Jag är ingen människa som pysslar särskilt mycket, men denna gång ska det bli ändring på det hela! Här får ni en liten sneak peak på hur mina julklappar kommer att se ut - till grunden:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback