021013

Hej! Jag vet inte vad det är för tokerier jag har dragit på mig. Var på myskväll hemma hos min vän Elin som bor ute i ingenstans. Under kvällens gång kände jag bara hur kroppen blev kallare och pannan varmare. Att jag sedan skulle jobba 12 timmar dagen efter kände jag redan då att det mest troligt inte skulle bli av. Gick upp sju dagen efter och´hade då 38.5 grader som morgontemp. Bara att glömma jobbet, somna om igen och sova hela dagen i princip. Hade feber även måndag, men krigade till jobbet tisdag. Tänkte att fem timmar skulle bli en mjukstart, men med värk i kroppen och en inte så klar hjärnverksamhet gick det riktigt långsamt.
 
Ska imorgon jobba 11 timmar och det känns betydligt bättre idag än vad det gjorde söndag, men den jäkla värken i kroppen är fortfarande kvar och det känns som att det drar ner välmåendet otroligt mycket. Håller tummarna för att värken är borta imorgon!
 
Hoppas allt är bra med er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback